19 Haziran 2015 Cuma

Wattpad ve Yazarlar

Merhabalarr 

Bir çok yaoi Anime/Manga olduğu gibi birçok yaoi hikaye de var.Animedeki çiftler ,hayali çiftler veya müzik grublarından shiplenen çiftler.






Ship nedir diyecek olursanız:İki kişiyi birbirine yakıştırmaya Ship,onların hakkında tespitler bulan bir fotoğrafta ikisini görüp "ahh bunlar kesin reyel" diye düşünen kişiye Shipper denir.En çok shiplenen grub ise kesinlikle Exo.Bir fujoshi kesinlikle iki dakika içinde shipper olabilir.Kendimden biliyorum ya neyse


Wattpad'a dönecek olursak kesinlikle mükemmel fanfictionlar var.Mükemmel yazarlar ve kendini geliştiren yazarlar da var ve ben derim ki sakın ha okunma sayısına bakmayın.Çoğu mükemmel.Zaten başlarsanız 1 fic 3 fic ah bu son derken bir ton fic okumuş olursunuz.




Ben favori yazarlarımı ve ficlerini söyleyecek olursam ilk üç 

1-simBulamadım0

2-Pathcode

3-SeksiPezevenkSehun

oludru.Hepsi harika yazarlar ve çok tatlı insanlar pekii bunların en sevdiğim hikayelerine gelirsek ah gerçekten seçim yapmakta zorlandım hepsi benim bebeklerimm




1 numaralı yazarım İsim ablanın en sevdiğim hikayesi N.O.Y.E seçim yaparken çok zorlanmış olsam da birini seçecektim henüz bitmemiş olan bu fic YunJae ve eski zamanlarda geçen bir fic gerçekten mükemmel :3 






2 numaralı yazarım Pathcode ise mükemmel bir daddykink yazdı ve 2. sezonunu bekliyoruz.Farklı bir şeyler arıyorsanız ideal  Bana 'Daddy' De çok hoşuma giden bir fic.HunHan shipperlar hemen okumalı :3






3 numaralı yazarım SeksiPezevenkSehun adından bile samimiyet akıyor.Cidden samimi ve argolu yazılmış fici Enchanting beni benden aldı  Hunhan başrolde olmak üzere BaeYeol ve KaiSoo da var :3 en müko çiftler bir arada anlayacağınız.Olaylar birazcık hızlı gelişse de sıkılmayacağınızdan eminim :3

2 yorum:

  1. Doujinleri daha çok seviyorum ama wattpadden fanficler de iyidir. K-müzik dinliyorum da belki sadece dinlediğim için yaoinin buralara kadar ulaşmasını beklemiyordum :D. (Yorum yazıyla alakasız oldu affedersin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doujinshleri bende çok severim yani mangada doujinshi fanficde one shot :D ben pek alakasız bulmadım ama yorum yapman yeter ve ah K-Popdakine gelecek olursak Yaoi İs Everywhere :D :D

      Sil