10 Haziran 2015 Çarşamba

Yaoicchi'den Selamlar












Herkese Merhaba


   Yaoi Bloguma Hoşgelmişsiniz. Ben biraz normal biraz da Fujoshi kanı barındıran sıradan biriyim sanırım öyleyim evet...Neyse bana kıssaca Yaoicchi diyebilirsiniz (Yaoici giibi :D) 


         ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

   Yaoi ye nasıl başladığımı daha doğrusu nasıl keşfettiğimi vs. özetle anlatmak gerekirse; Bir gün Anime arayışı içerisindeyken Türkanime de Yaoi kategorisini gördüm. Nedir ne değildir değilken hiç de sıcak bakmadığım bir kategoriydi evet. Sasunaru, Shizaya bilmem ne , en nefret ettiğim şeylerden biriydi boyxboy shiplemek.Evet Yaoiden nefret ediyordum ve bu nefreti aşka , bağımlılığa çeviren ilk animem Junjou Romantica 'idi. Devamında Sekai ichi Hatsukoi, Yaoi Doujinshiler , Mangalar ,Filmler derken artık Normal olmaktan çıkmıştım :D Ben Yaoici çılgın bir kız oluvermiştim.


Ve Bende kendim gibi birini bulunca "Neden Yaoi Blogu açmıyoruz ?" diye bir düşünce ile yola çıkarak Blogumuzu açmış olduk ✿◕ ‿ ◕✿.



Çaov 

2 yorum:

  1. Herkes Nakamura-sensei'nin animeleriyle başlıyor yaoiye. :D Kadın sayesinde resmen ülkenin fujoshi nüfusunu arttı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum :D Mangaları mükemmel \('^')/

      Sil