23 Haziran 2015 Salı

Manga: Kuroneko Kareshi Serisi


   Konnichi wa Minna \('^')/ Yavaş yavaş Yaoi Manga/Anime Tanıtımı yapmak gerek diye düşündüm o yüzden En sevdiğim Mangalardan biri olan Kuroneko Kareshi serisi ile açılışı yapmak istiyorum  *w*



♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪



İnsanların %0.001'lik kısmının kedi-insanlardan oluştuğu bir Dünyaya götürüyor bizi Mangaka -Ah gerçek olaydın ne olurdu >.<-


 Shingo adında bir İnsan Kedimiz var (kara kedi).Kimseye bağlanmayıp neredeyse her gece farklı insanlarla beraber olan tipler var ya işte, o da öyle biri. Gecelerden birinde yine kara kedimiz "Oynamak" İçin rastgele birine gidiyor...

İstemem yan cebime koy tipi biri,Herşeye hayır istemiyorum sevmiyorum dese de bence hiç sinir bozucu değil awn çok tatlı :3






Tabi ki yattığı herkesi tek tek hatırlayacak değil ama Kagami kendini hatırlatıyor zamanla*Piçsmile*.Kagami'miz son zamanların en gözde ve en yakışıklı aktörlerden biri ayrıca başta çaktırmasa da o da bir kedi-insan. İki yırtıcı arasında geçen çılgın aşk hikayesi '^'


  Pırıl pırıl gülümseme , şefkatle saran güçlü kollar,Sevgi dolu. israrcı ağır tecav...Öhöm hangisi uke ? hangisi Seme sizce asghfdkgds*Gökküşakları is everywhere*






Manga biraz hard'a kaçabilir.Benim gibi Kedi çocuk fetişiniz var ve bünyeniz hard okumaya alışkın ise şiddetle tavsiye ederim.


     1.Cilt : Kuroneko Kareshi no Asobikata
 2.Cilt : Kuroneko Kareshi no Amaekata
   3.Cilt : Kuroneko Kareshi no Nakasekata

İsimlerine dikkat edin ben ilk seriyi keşfettiğimde -Fujoshi olarak çok acıkmıştım(Uzun süre yaoi okumadı)- dikkat etmeyip son ciltten başlamıştım ^-^" 


Benden aldığı Puan 5/5

★★★★★


Çaov 

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hangi Mangalarını okudun ? Ben bu mangasını acayip seviyorum ya ,ilk okuduğum hard Mangalardan biri ve Kedi çocuklara aşığımm (๑˃̵ᴗ˂̵)و

      Sil