14 Haziran 2015 Pazar

Merhabalar ^^


Merhaba ben Charerin. Sessiz sakin ama içinde çılgın bir fujoshi olan bir insan tanesiyim işte ve ah şu Fujoshiliğim - Doğru mu yazdım endişesi-.







   İlk Gördüğümde garipsemedim veyahut ön yargılı davranmadım. Hoşuma gittiğini bile söyleyebilirim gerçi o zamanlar çok iyi hatırlayamıyorum ya neyse. İlk Shonen ai/Yaoi Türünde ki Animem Junjou Romantica. 2 Sezonu çılgınca izleyip bitirdikten sonra sürekli tekrar o tür Animeler aradım veeee Sekai İchi Hatsukoi'yi buldum. Böyle Animeler Mangaları ,Mangalar Dizileri, Filmleri ,Fanfictionları takip etti ve şimdi de Buradayım. Sizce nasıl olacak ? Beğenmenizi o kadar çok istiyorum ki ah biraz galiba gerginim. Buraya kadar okuduysanız Teşekkür ederim Yaoili Günleer.

2 yorum:

  1. İzlemeden önce homofobik olarak merak ettiğim için başlamıştım ama benim de baya hoşuma gitmişti. Bu dünyada yaoi sevmeyen kız yoktur, sadece denememiş kız vardır. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum her kızın içinde çılgın bir fujoshi yatıyor :D

      Sil